Kontakt z infolinią banku jest często konieczny przy załatwianiu różnych spraw finansowych. Warto wiedzieć, jak najsprawniej skontaktować się z konsultantem infolinii PKO BP, aby zaoszczędzić czas i nerwy. Poniższy artykuł zawiera wszystkie niezbędne informacje dotyczące infolinii PKO BP.
Jakie są godziny pracy infolinii PKO BP?
Infolinia PKO BP jest czynna 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. Oznacza to, że można się z nią skontaktować o każdej porze, także w nocy oraz w święta. Jest to duże ułatwienie dla klientów banku.
Kiedy najlepiej dzwonić na infolinię PKO BP?
Najkrótszy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem infolinii PKO BP jest rano między 8 a 10 oraz wieczorem między 18 a 20. W godzinach szczytu, czyli między 10 a 18, można czekać nawet kilkanaście minut. Dlatego warto dzwonić albo wcześnie rano, albo późnym popołudniem.
Czytaj więcej: Konto 360 Millennium - wszystko co musisz wiedzieć o opcji z banku Millennium
Jak skontaktować się z konsultantem infolinii PKO BP?

Aby skontaktować się z konsultantem infolinii PKO BP, należy zadzwonić pod jeden z numerów:
- +48 81 535 60 60
- 800 302 302
Połączenia z infolinią PKO BP są bezpłatne z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych.
Gdzie znaleźć numery telefonów do infolinii PKO BP?
Numery telefonów do infolinii PKO BP można znaleźć:
- na stronie internetowej www.pkobp.pl w zakładce „Kontakt”
- w aplikacji mobilnej PKO BP w sekcji „Pomoc”
- na wyciągach bankowych
- w wiadomościach sms od PKO BP
Jak sprawdzić status połączenia z infolinią banku?
Podczas oczekiwania na połączenie z konsultantem infolinii, automatyczny głos informuje o przybliżonym czasie oczekiwania oraz miejscu w kolejce. Dzięki temu można sprawdzić status połączenia. Jeśli czas oczekiwania jest zbyt długi, można rozważyć oddzwonienie później.
Ile kosztuje połączenie z infolinią PKO BP?
Połączenie z infolinią PKO BP jest całkowicie bezpłatne zarówno z telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych. Nie ma znaczenia, z jakiego operatora telefonicznego dzwonimy.
Jak rozwiązać najczęstsze problemy z infolinią?

Najczęstsze problemy z infolinią PKO BP to:
- długi czas oczekiwania na połączenie - najlepiej dzwonić rano lub wieczorem
- przerwanie połączenia - warto oddzwonić wtedy na numer infolinii personalnej 800 302 302
- problemy ze zrozumieniem konsultanta - można poprosić o powtórzenie lub wyjaśnienie
Na co zwrócić uwagę, kontaktując się z infolinią?
Kontaktując się z infolinią PKO BP, należy pamiętać o kilku zasadach:
- mieć przygotowany PESEL i numer klienta
- zgłosić potrzebę nagrania rozmowy, jeśli taka istnieje
- mówić wyraźnie i konkretnie opisać problem
- notować uzyskane informacje i zalecenia
Stosując się do tych zasad, można sprawnie załatwić sprawę i zaoszczędzić czas podczas rozmowy z konsultantem.
Podsumowanie
Infolinia PKO BP działa przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Najkrótszy czas oczekiwania na połączenie jest rano i wieczorem. Aby skontaktować się z konsultantem, należy zadzwonić na jeden z bezpłatnych numerów infolinii. Warto pamiętać o kilku zasadach, aby sprawnie załatwić sprawę. Kontakt z infolinią banku jest prostym sposobem na szybkie rozwiązanie problemu finansowego.