Dostęp do konta internetowego w BNP Paribas jest obecnie niezbędny, aby w pełni zarządzać swoimi finansami online. Jednak aby móc korzystać z usług bankowości elektronicznej, najpierw trzeba prawidłowo zalogować się na konto. Oto kompletny poradnik, jak zalogować się do BNP Paribas oraz rozwiązać potencjalne problemy z dostępem do konta.
Jak zalogować się do banku BNP Paribas?
Logowanie do serwisu BNP Paribas można przeprowadzić na dwa sposoby – za pomocą strony internetowej lub aplikacji mobilnej. W obu przypadkach konieczne będzie podanie loginu i hasła do konta internetowego.
Aby zalogować się przez stronę www, w polu adresu internetowego przeglądarki należy wpisać adres: www.bnpparibas.pl. Następnie klikamy zakładkę "Zaloguj się" w prawym górnym rogu ekranu. Po przekierowaniu na stronę logowania, wpisujemy nadany przez bank identyfikator klienta oraz hasło do konta, a następnie klikamy przycisk "Zaloguj".
Aby zalogować się przez aplikację mobilną, należy pobrać bezpłatną aplikację BNP Paribas z Google Play lub App Store. Po instalacji i uruchomieniu aplikacji, logujemy się wpisując login i hasło do konta internetowego BNP Paribas.
Konto internetowe BNP Paribas - co potrzebujesz do logowania?
Aby móc zalogować się do bankowości internetowej BNP Paribas, niezbędne jest posiadanie:
- Identyfikatora klienta - ciągu znaków nadanego przez bank, służącego do logowania na konto.
- Hasła do konta internetowego - ustalonego samodzielnie kodu dostępu z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa (min. 8 znaków, duże i małe litery, cyfry i znaki specjalne).
- Urządzenia z dostępem do internetu - komputera, laptopa, smartfona lub tabletu.
- Zainstalowanej przeglądarki internetowej lub aplikacji mobilnej BNP Paribas.
- Aktywnego dostępu do bankowości elektronicznej.
Spełnienie tych warunków pozwoli na prawidłowy dostęp do konta przez Internet.
Czytaj więcej: Jak założyć konto w Revolucie? Poznaj prosty sposób na bezpłatne konto.
Jak odzyskać dostęp do konta BNP Paribas online?

W przypadku problemów z logowaniem do serwisu transakcyjnego BNP Paribas, możliwe jest odzyskanie dostępu do konta na kilka sposobów:
- Zresetowanie hasła - można to zrobić samodzielnie przez internet lub telefonicznie kontaktując się z infolinią banku.
- Odblokowanie identyfikatora klienta - należy skontaktować się z pracownikiem banku osobiście lub telefonicznie.
- Ponowna aktywacja usługi bankowości elektronicznej - wymagana będzie wizyta w oddziale banku.
W większości przypadków, zresetowanie hasła przy pomocy opcji dostępnych na stronie logowania BNP Paribas pozwoli na ponowny dostęp do konta.
Problemy z logowaniem do BNP Paribas - jak je rozwiązać?
Do najczęstszych problemów z logowaniem do bankowości internetowej BNP Paribas należą:
- Zablokowany identyfikator klienta - spowodowany wpisaniem błędnych danych logowania.
- Zapomniane hasło - brak możliwości zalogowania się przy pomocy dotychczasowego hasła.
- Problemy techniczne - awarie bankowego systemu transakcyjnego.
- Wygaśnięcie usługi bankowości elektronicznej - konieczność ponownej aktywacji.
Aby rozwiązać te problemy należy skorzystać z opcji przypomnienia identyfikatora użytkownika lub zresetowania hasła dostępnych na stronie logowania BNPnet. Można również skontaktować się z infolinią banku lub udać się do najbliższego oddziału po pomoc.
Zresetuj hasło do BNP Paribas przez Internet
Zresetowanie hasła do konta BNP Paribas przez Internet jest możliwe na dwa sposoby:
- Na stronie logowania do systemu bankowości internetowej należy kliknąć link "Nie pamiętasz hasła?" a następnie podać identyfikator klienta i zatwierdzić. W kolejnym kroku trzeba będzie podać dodatkowe dane weryfikacyjne, aby zweryfikować swoją tożsamość. Na podany wcześniej adres e-mail zostanie wysłany link umożliwiający zresetowanie hasła do konta.
- Można również zresetować hasło logując się na konto w bankowości mobilnej BNP Paribas. W tym celu w zakładce "Ustawienia" należy wybrać opcję "Zmień hasło" i postępować zgodnie z wyświetlanymi krokami.
Zresetowane w ten sposób hasło pozwoli na ponowne logowanie się do serwisu transakcyjnego BNP Paribas.
Aplikacja mobilna BNP Paribas - logowanie i dostęp do konta
Aplikacja mobilna BNP Paribas umożliwia wygodny dostęp do konta bankowego na smartfonie lub tablecie z systemem Android lub iOS. Aby się zalogować należy:
- Pobrać aplikację z Google Play lub App Store.
- Po instalacji, uruchomić aplikację i wybrać opcję "Zaloguj się".
- Wpisać identyfikator klienta oraz hasło do konta internetowego.
- Zatwierdzić przyciskiem "Zaloguj".
Logowanie odbywa się analogicznie jak w przypadku serwisu bankowości internetowej BNPnet. Aplikacja pozwala na pełny podgląd sald i historii operacji, dokonywanie przelewów oraz inne dyspozycje dostępne w bankowości mobilnej.
Logowanie do BNP Paribas z nowym urządzeniem - poradnik

Aby zalogować się do konta BNP Paribas na nowym, nieznanym dotąd urządzeniu mobilnym lub komputerze, należy wykonać dodatkową autoryzację za pomocą kodu SMS:
- Wpisać identyfikator i hasło na stronie logowania banku.
- W kolejnym kroku wybrać opcję "Autoryzuj SMSem".
- Na numer telefonu przesłany zostanie SMS z kodem weryfikacyjnym.
- Należy wpisać otrzymany kod i zatwierdzić.
Pozwoli to na dodanie urządzenia do listy zaufanych i logowanie się w przyszłości bez dodatkowego kodu SMS.
Jak uzyskać pomoc techniczną przy logowaniu do BNP Paribas?
W przypadku jakichkolwiek trudności podczas logowania do bankowości internetowej BNP Paribas, można skorzystać z pomocy technicznej na kilka sposobów:
- Infolinia BNP Paribas - czynna 24/7, obsługuje również klientów w języku angielskim, numer telefonu: +48 22 548 29 40
- Czat z konsultantem na stronie logowania - dostępny w godzinach 8:00 - 20:00.
- Oddziały BNP Paribas - możliwość uzyskania pomocy osobiście.
- Wiadomość przez system bankowości internetowej - zakładka "Kontakt z nami".
Korzystając z tych kanałów komunikacji można uzyskać fachową pomoc przy problemach z dostępem do konta internetowego BNP Paribas.
Podsumowanie
Logowanie do bankowości internetowej BNP Paribas jest proste i wygodne, zarówno przez stronę www, jak i aplikację mobilną. Aby móc się zalogować, wymagany jest identyfikator klienta oraz hasło do konta. W przypadku problemów z dostępem, można zresetować hasło online lub skontaktować się z infolinią banku. Zalogowanie z nowego urządzenia wymaga dodatkowej weryfikacji SMSem. Posiadając dostęp do serwisu transakcyjnego, można w pełni zarządzać swoimi finansami przez Internet.