Logowanie do banku BNP Paribas - Jak się zalogować i uzyskać dostęp do konta online

Logowanie do banku BNP Paribas - Jak się zalogować i uzyskać dostęp do konta online
Autor Cecylia Rutkowska
Cecylia Rutkowska06.11.2023 | 5 min.

Dostęp do konta internetowego w BNP Paribas jest obecnie niezbędny, aby w pełni zarządzać swoimi finansami online. Jednak aby móc korzystać z usług bankowości elektronicznej, najpierw trzeba prawidłowo zalogować się na konto. Oto kompletny poradnik, jak zalogować się do BNP Paribas oraz rozwiązać potencjalne problemy z dostępem do konta.

Jak zalogować się do banku BNP Paribas?

Logowanie do serwisu BNP Paribas można przeprowadzić na dwa sposoby – za pomocą strony internetowej lub aplikacji mobilnej. W obu przypadkach konieczne będzie podanie loginu i hasła do konta internetowego.

Aby zalogować się przez stronę www, w polu adresu internetowego przeglądarki należy wpisać adres: www.bnpparibas.pl. Następnie klikamy zakładkę "Zaloguj się" w prawym górnym rogu ekranu. Po przekierowaniu na stronę logowania, wpisujemy nadany przez bank identyfikator klienta oraz hasło do konta, a następnie klikamy przycisk "Zaloguj".

Aby zalogować się przez aplikację mobilną, należy pobrać bezpłatną aplikację BNP Paribas z Google Play lub App Store. Po instalacji i uruchomieniu aplikacji, logujemy się wpisując login i hasło do konta internetowego BNP Paribas.

Konto internetowe BNP Paribas - co potrzebujesz do logowania?

Aby móc zalogować się do bankowości internetowej BNP Paribas, niezbędne jest posiadanie:

  • Identyfikatora klienta - ciągu znaków nadanego przez bank, służącego do logowania na konto.
  • Hasła do konta internetowego - ustalonego samodzielnie kodu dostępu z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa (min. 8 znaków, duże i małe litery, cyfry i znaki specjalne).
  • Urządzenia z dostępem do internetu - komputera, laptopa, smartfona lub tabletu.
  • Zainstalowanej przeglądarki internetowej lub aplikacji mobilnej BNP Paribas.
  • Aktywnego dostępu do bankowości elektronicznej.

Spełnienie tych warunków pozwoli na prawidłowy dostęp do konta przez Internet.


Czytaj więcej: Jak założyć konto w Revolucie? Poznaj prosty sposób na bezpłatne konto.

Jak odzyskać dostęp do konta BNP Paribas online?

Pierwsze logowanie do bankowości internetowej BiznesPl@net / Token - YouTube

W przypadku problemów z logowaniem do serwisu transakcyjnego BNP Paribas, możliwe jest odzyskanie dostępu do konta na kilka sposobów:

  • Zresetowanie hasła - można to zrobić samodzielnie przez internet lub telefonicznie kontaktując się z infolinią banku.
  • Odblokowanie identyfikatora klienta - należy skontaktować się z pracownikiem banku osobiście lub telefonicznie.
  • Ponowna aktywacja usługi bankowości elektronicznej - wymagana będzie wizyta w oddziale banku.

W większości przypadków, zresetowanie hasła przy pomocy opcji dostępnych na stronie logowania BNP Paribas pozwoli na ponowny dostęp do konta.

Problemy z logowaniem do BNP Paribas - jak je rozwiązać?

Do najczęstszych problemów z logowaniem do bankowości internetowej BNP Paribas należą:

  • Zablokowany identyfikator klienta - spowodowany wpisaniem błędnych danych logowania.
  • Zapomniane hasło - brak możliwości zalogowania się przy pomocy dotychczasowego hasła.
  • Problemy techniczne - awarie bankowego systemu transakcyjnego.
  • Wygaśnięcie usługi bankowości elektronicznej - konieczność ponownej aktywacji.

Aby rozwiązać te problemy należy skorzystać z opcji przypomnienia identyfikatora użytkownika lub zresetowania hasła dostępnych na stronie logowania BNPnet. Można również skontaktować się z infolinią banku lub udać się do najbliższego oddziału po pomoc.

Zresetuj hasło do BNP Paribas przez Internet

Zresetowanie hasła do konta BNP Paribas przez Internet jest możliwe na dwa sposoby:

  1. Na stronie logowania do systemu bankowości internetowej należy kliknąć link "Nie pamiętasz hasła?" a następnie podać identyfikator klienta i zatwierdzić. W kolejnym kroku trzeba będzie podać dodatkowe dane weryfikacyjne, aby zweryfikować swoją tożsamość. Na podany wcześniej adres e-mail zostanie wysłany link umożliwiający zresetowanie hasła do konta.
  2. Można również zresetować hasło logując się na konto w bankowości mobilnej BNP Paribas. W tym celu w zakładce "Ustawienia" należy wybrać opcję "Zmień hasło" i postępować zgodnie z wyświetlanymi krokami.

Zresetowane w ten sposób hasło pozwoli na ponowne logowanie się do serwisu transakcyjnego BNP Paribas.

Aplikacja mobilna BNP Paribas - logowanie i dostęp do konta

Aplikacja mobilna BNP Paribas umożliwia wygodny dostęp do konta bankowego na smartfonie lub tablecie z systemem Android lub iOS. Aby się zalogować należy:

  1. Pobrać aplikację z Google Play lub App Store.
  2. Po instalacji, uruchomić aplikację i wybrać opcję "Zaloguj się".
  3. Wpisać identyfikator klienta oraz hasło do konta internetowego.
  4. Zatwierdzić przyciskiem "Zaloguj".

Logowanie odbywa się analogicznie jak w przypadku serwisu bankowości internetowej BNPnet. Aplikacja pozwala na pełny podgląd sald i historii operacji, dokonywanie przelewów oraz inne dyspozycje dostępne w bankowości mobilnej.

Logowanie do BNP Paribas z nowym urządzeniem - poradnik

Awaria w Banku BNP Paribas naprawiona - RMF 24

Aby zalogować się do konta BNP Paribas na nowym, nieznanym dotąd urządzeniu mobilnym lub komputerze, należy wykonać dodatkową autoryzację za pomocą kodu SMS:

  1. Wpisać identyfikator i hasło na stronie logowania banku.
  2. W kolejnym kroku wybrać opcję "Autoryzuj SMSem".
  3. Na numer telefonu przesłany zostanie SMS z kodem weryfikacyjnym.
  4. Należy wpisać otrzymany kod i zatwierdzić.

Pozwoli to na dodanie urządzenia do listy zaufanych i logowanie się w przyszłości bez dodatkowego kodu SMS.

Jak uzyskać pomoc techniczną przy logowaniu do BNP Paribas?

W przypadku jakichkolwiek trudności podczas logowania do bankowości internetowej BNP Paribas, można skorzystać z pomocy technicznej na kilka sposobów:

  • Infolinia BNP Paribas - czynna 24/7, obsługuje również klientów w języku angielskim, numer telefonu: +48 22 548 29 40
  • Czat z konsultantem na stronie logowania - dostępny w godzinach 8:00 - 20:00.
  • Oddziały BNP Paribas - możliwość uzyskania pomocy osobiście.
  • Wiadomość przez system bankowości internetowej - zakładka "Kontakt z nami".

Korzystając z tych kanałów komunikacji można uzyskać fachową pomoc przy problemach z dostępem do konta internetowego BNP Paribas.

Podsumowanie

Logowanie do bankowości internetowej BNP Paribas jest proste i wygodne, zarówno przez stronę www, jak i aplikację mobilną. Aby móc się zalogować, wymagany jest identyfikator klienta oraz hasło do konta. W przypadku problemów z dostępem, można zresetować hasło online lub skontaktować się z infolinią banku. Zalogowanie z nowego urządzenia wymaga dodatkowej weryfikacji SMSem. Posiadając dostęp do serwisu transakcyjnego, można w pełni zarządzać swoimi finansami przez Internet.

Najczęściej zadawane pytania

Hasło można zresetować samodzielnie na stronie logowania, wybierając opcję "Nie pamiętasz hasła?" a następnie podając identyfikator i inne dane weryfikacyjne. Nowe hasło zostanie wysłane na adres e-mail.

W takiej sytuacji należy skontaktować się z infolinią banku lub udać osobiście do oddziału BNP Paribas. Tam otrzymamy informację o identyfikatorze niezbędnym do logowania.

Konto można zablokować telefonicznie, dzwoniąc na infolinię banku lub osobiście w oddziale. Zablokowanie konta uniemożliwi dostęp do środków przez bankowość internetową.

Logowanie przez aplikację jest tak samo bezpieczne jak przez przeglądarkę internetową. Aplikacja jest zabezpieczona, a dostęp chroniony identyfikatorem i hasłem użytkownika.

Ze względów bezpieczeństwa maksymalny czas sesji wynosi 20 minut. Po tym czasie następuje automatyczne wylogowanie z konta internetowego.

5 Podobnych Artykułów:

  1. Opłaty i długość trasy z Wrocławia do Krakowa. Ile kosztuje przejazd autostradą?
  2. Bank Światowy odmawia interwencji w kontrowersje dotyczące prezesa NBP
  3. ING logowanie biznes - Jak zalogować się do konta firmowego?
  4. Czy Polska ponownie skradnie serce inwestorów? Pozytywne sygnały z rynku finansowego.
  5. Jak zamknąć konto bankowe przez internet? Poradnik krok po kroku
tagTagi
shareUdostępnij
Autor Cecylia Rutkowska
Cecylia Rutkowska

Jestem ekonomistką, na blogu poruszam tematy związane z finansami osobistymi i inwestowaniem pieniędzy. Dzielę się praktycznymi poradami, analizuję sytuację gospodarczą.

Oceń artykuł
rating-fill
rating-fill
rating-fill
rating-fill
rating-fill
Ocena: 0.00 Liczba głosów: 0

Komentarze (0)

email
email

Polecane artykuły